11 listopada 2012

S like ...

drewniane S made by: Czary z Drewna

Kiedy byłam dzieckiem niedziela kojarzyła mi się z tym, że albo szliśmy czy jechaliśmy w gości lub goście odwiedzali nas. Czasy się zmieniły... więc z okazji niedzieli, niedzielni goście Czarów czyli zdjęcia nadesłane przez Was.

Dziś zerkniemy do pokoju małego Szymona, w którym królują pirackie dodatki. 
 Ja zakochałam się w kompozycji S z dinozaurem i miętowym trabantem, a za tydzień pokarzę Wam kilka kadrów z dziewczęcego pokoju:) 

foto: Iwona S.
Udanej niedzieli!

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z tymi niedzielnymi gościnnymi zdjeciami :) Jak moje Dalki dojdą, też je obfocę i Ci prześlę :) Pięknej niedzieli! U mnie deszczowo i gdyby nie to, że idziemy na obiad do rodziny mojego P, pewnie zostałabym cały dzień pod kocykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. S - ka na parapecie jest bombowa...pięknie się komponuje z dziecinnymi dodatkami. U nas leniwie kawowo-mufinkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u nas wstyd przyznać praca... wczesnym rankiem pojechaliśmy do warsztatu, ja się urwałam potańczyć a R rzeźbi jeszcze... a w domu jak po bombie wiec herbatka kanapeczka i do roboty !

      Usuń
  3. ciekawy pomysł na goscinę Twoich dzieł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tą gościną u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kompozycja S z trabantem piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Al!!!
    "Ładnemu we wszystkim ładnie",
    a że S jest piękne, cóż poradzić... ;P
    Iwona S.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie widzieć swoje prace u kogoś w domu,aż serce rosnie:]

    OdpowiedzUsuń
  8. And Ouya, which is about the size of a Rubik's cube. This way you are not disappointed when you get residence, and you won't have to make a excursion back to the shop.
    It can go as far as ruining their experience since it is
    the last interaction they have with a game.


    my homepage :: http://www.shpil.com/content/revealing-clear-cut-game-advice

    OdpowiedzUsuń