12 stycznia 2014


(c)CZARY Z DREWNA all daily stories
Dzień dobry!
Ponieważ od dłuższego czasu myślę obiektywem i codziennie robię bardzo dużo zdjęć, które  nie zawsze są w tematyce "drewnianej" postanowiłam zrobić Czarom dział historii codziennych. Nie jestem fotografem, ale dnia bez aparatu sobie nie wyobrażam.  ALL DAILY STORIES. to wszystko to, co inspiruje mnie do naciśnięcia spustu migawki :) 


Swoje miejsce w sieci ALL DAILY STORIES dostało na facebooku 

Zapraszam i życzę miłego dnia :) 

PS. może nareszcie spadnie śnieg?

14 komentarzy:

  1. Twoje codzienne zdjęcia Al są genialne. Chcemy więcej, bo przecież szczęście składa się z takich małych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zatem zapraszam do śledzenia all daily... moze starczy mi konsekwencji w prowadzeniu fejsowego fotobloga :)

      Usuń
  2. Może i nie jesteś fotografem, ale robisz tak piękne i profesjonalne zdjęcia, że z wielką przyjemnością będziemy śledzić codzienną serię :) Pięknej niedzieli!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta deseczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kawa jest tak aromatyczna i niewiarygodnie przyciagająca musze isc zaparzyc zaraz wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzucaj wrzucaj, bo zdjęcia robisz świetne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, zdjęcia super, uwielbiam kawę, więc mogę na nią patrzeć i patrzeć, pozdrawiam i oglądam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uhm :) racz nas swoimi fotografiami jak najczęściej :) są doskonałe :)

    U mnie rano dziś sypało, ale razem z deszczem, więc nic się nie ostało ...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też za ...bardzo za oglądaniem twojego myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! magiczne:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Al świetne zdjęcia i bardzo fajny pomysł! polubiłam i będę zaglądać:)))
    ja już nie mogę doczekać się jutro jak złapię za mój nowy sprzęt!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. poczułam zapach kawy. piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm uwielbiam zapach kawy:) Zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. super klimat :) możesz napisać gdzie dostać taką tackę? :)

    OdpowiedzUsuń